Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Gustav här :)

Publicerad 2008-10-31 20:27:03 i Allmänt,

Igår var Gustav här :D En utav mina favorit Gustav! Vi hade många planer för kvällen och skulle träffas efter att jag varit i skolan och sen jobbat, men som tur var så lyckades jag avstyra jobbet :)

Vi skulle gå på bio, gå ut eller bara träffas! Det hela slutade med att vi åkte hem till min klasskamrat Björn och hade en väldigt lyckad spontan spelkväll! Det hela vär jättekul! Nu har Gustav fått träffat Björn, Carro och Kristin och de verkade tycka om varandra :) (Och Björn det kommer snart en lista ;) Och jag ska kopiera en till dig Gustav också...)

Sen åkte vi med det inbyggda regnet hem i regnrusket och bara var! Idag så var det skola för min del så vi gick upp, åt frukost och sen var det dags att säga hej då... Jag skulle vilja ha folk här hela tiden! Det är så grymt kul!

Det är inte alla dagar man blir kallad matt och färglös av sina lärare :P På vårat seminarium om "Det röda ögat"

Sen åkte jag hem, kom lagom innnanför dörren och så ringde det på dörren... Vem tusan är det som vill mig något? jag kikade ut och såg att det stod någon där, öppnade och såg en jättesöt häxa som sa "Bus eller godis?" Typiskt att man inte har något godis hemma... Så det fick bli bus för min del och fram hoppade en varulv och en svartklädd filur :) De var jättsöta!

Och städat har jag också gjort, så nu är det väldigt fint här! Undrar dock hur länge det kommer att vara så...

Sen ringde det i telefonen och allas om känner mig vet att mitt hem är öppet för mina vänner (och bekanta) så nästa Västeråskille ska övernatta hos mig inatt då ;P Stackaren skulle ut här i storstan och hade ingenstans att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela