Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Utsläppt :)

Publicerad 2008-05-31 22:32:55 i Allmänt,

JAAAAAAAAA! Då var jag äntligen utsläppt på landet igen :D
Sjukt skönt! 3 månaders sommarlov och det gjorde mig ingenting att jag gick upp väldigt tidigt idag och åkte till jobbet, för jag har ju sommarlov och det skulle faktiskt bli kul att jobba!

Tack Therese för ett väldigt bra insiativ igår med grillkväll hemma hos dig för att träffa en sista gång innan sommarlovet! Det var jättekul och vi borde verkligen hitta på saker med klassen utanför skolan oftare! (mera fester i höst? ;))

Och sen tentanigår... Jag blir så trött! Elakare lärare får man nästan leta efter... Det här kommer på tentan, det är viktigt för er att kunna som optiker och därför så tar de inte alls med det på tentan utan det som är helt oviktigt för oss.... Jag blir så trött!!!!!

Sen så vill jag tacka den vädligt trevliga människan jag satt bredvid på tåget idag :) Tur att man bara inte kan vara tyst ibland och måste lägga sig i vad andra säger, annars så hade vi aldrig börjat prata med varandra :) Kul att jag dessutom går i samma klass som hennes kompis :)

Vad mer att skriva...
Lantisen är äntligen utläppt från storsan :D Sjuktskönt! Jga ska bara inte göra någonting de först dagarna och sen ska det (konstigt nog) bli väldigt kul att jobba!

Men nu ska det fixas med mer prylar här, det finns så mycket att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela