Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Magen växer...

Publicerad 2019-03-19 19:35:55 i Allmänt,

Vecka 28 och 2/3 av graviditeten har gått! Tänk vad snabbt det går... Sprsttlet i magen verkar vara en livlig rackare och rör sig mer eller mindre hela dagarna! Är mysigt att känna den lilla 😍 Men idag började även ryggontet på eftermiddagen, jag hoppas det är tillfälligt för jag vill inte ha såhär ont resten av graviditeten! Har vilat när jag kom hem och nu känns det lite bättre!

Här kommer veckans magbild 😍 Den börjar bli riktigt stor och ivägen nu... Hann lufta katten en stund idag efter jobbet när jag och mamma smet tidigare! Han blev väldigt glad men ville inte gå in utan vara ute och leka med sin vän Wille! Såg även en älg när jag åkte hem - De är bra mäktiga! Så idag såg jag två rådjur och en älg. Igår såg jag ett rådjur, en älg, en grävling och en hare! Många djur blir det mellan vadsbro och huset! Det är ca 5 km!



Chiapudding i vacker kopp fick bli dagens frukost 😊


Killen som tar husses sida när husse inte är här... Bäst att hålla koll på matte då! 😻


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela