Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Husveckor

Publicerad 2019-03-06 19:27:04 i Allmänt,

Nu har jag "flyttat" ut till huset lite mer på riktigt! Det känns bra men lite konstigt att bo själv med katten på veckorna... Men det är närmre till jobbet, jag kan måla och fixa på kvällarna och katten älskar landet! Han vill helst vara ute jämt! Så nu har jag börjat gå upp extra tidigt på morgonen för att hinna ut med honom en liten tur innan jobbet... Så full fart. I magen är det också full fart, den lilla sprattlar som tusan och magen växer snabbt! Så har hängt in alla kläder jag kan ha i garderoben, kommer bli lite enformigt ett tag...
Nu har vi beställt golv till sovrummet, målat garderober och hämtat tapeterna så nu ser jag verkligen ljuset i tunneln och hoppas att vi snart blir klara där 😊 Lite svårt dock när vi nästan vara har helgerna och vissa fredagar på oss att renovera... Dessutom ska vi hitta på så mycket kul i mars att vi inte kommer hinna renovera så mycket...
Vad har hänt med? Jo, vi har haft svärmor över på besök, det var trevligt att få visa upp vårat projekt 😊 Vi har också firat Andreas 30 års dag, alltid lika kul att umgås med er 😊 Vi har också haft visning på jobbet på Gantklockor och Maujim solglasögon! Jag har lyckats köra i när jag skulle ner i garaget och skadat bilen... Så nu ska den lämnas in och repareras, för vi hade ju inga utgifter och ont om tid som det var? 😜
Det är med andra ord full fart här... Men det är kul och vi mår bra!
Söndagspaj - Rödbetor, grönkål och fetaost 🤗


Gravidmage V26


Semlor på fettisdagen 🤗


Våran katt älskar att vara utomhus i alla väder...




Med dessa vill jag vakna varje morgon ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela