Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Halvvägs

Publicerad 2019-01-24 08:52:25 i Allmänt,

Jag kanske inte har skrivit det på bloggen men denna vecka så går vi in i gravid vecka 20, dvs halvvägs ❤️ Känns skönt att ha blivit av med det mesta av illamåendet, magen börjar synas lite och orken börjar komma tillbaka! Så nu ska vi bara få klart lite med huset innan vi kan flytta och hälsa bebisen välkommen i juni ❤️

Och med huset går det sakta framåt, vi har tagit en paus i sovrummet (pga ett murket tak som ska åtgärdas av snickare) och börjat i vardagsrummet istället. Där skulle vi bara göra väggarna men sen blev det taket också... Vi hittade ett fantastiskt trätak under innertaket och nu ska vi se om det är värt att rädda för det är asmycket jobb med! Vi bor lite blandat, blir många helger i huset och jag och Boomer har även bott en vecka utan husse i huset!

Så allt flyter på i en rasande fart - jobb, graviditet, renovering... Det är där tankarna är och på varje lucka så klämmer vi in våra vänner! Igår på lunchen så köpte jag den första bodyn till bebisen, kunde inte motstå nyckelpigorna 😍

Jag vill vara med när husse och matte renoverar men jag får inte för jag äter allt skräp..




Middagssällskap 😍








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela