Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Shoppat

Publicerad 2019-08-14 21:13:14 i Allmänt,

Första veckan själv hemma med Lisette. Thomas har börjat jobba igen men det känns ändå väldigt lyxigt att vi fick nästan 7 veckor hemma tillsammans med att lära känna våran dotter ❤️ Jag känner mig ganska lugn i att vara hemma själv även om det kommer bli lite annorlunda. Nu är det dags för nya rutiner! Så idag åkte kah till Nyköping och shoppade 😊 Hela Lindex bebiskollektion höll på att följa med hem men sen lyckades jag sansa mig lite... Prickade även in 20% rabatt och sen 3 för 3 på Kappahl så känns ju lite bättre iallfall 😊 Vi spenderade även en bra stund på jobbet... Dagens dyraste köp blev en bärsele, jag hoppas hon kommer att trivas i den! Så nu kanske jag kan får mer saker gjorda även om jag mest bara ska vara med Lisette 😊 Skaga Roger var där med höstens kollektion så kah passade på att kika lite 😊 
Lisette skötte sig fint! Hon passade även på att skrika så vi fick gå före i kön och sen när vi gick förbi försäljarna på gatan så vi slapp dem. Ibland är det praktiskt med en skrikande bebis 😂 
Inatt ska vi sova själva, Thomas är på konsert! Vi får se hur det går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela