Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Jobbdagar

Publicerad 2019-04-03 08:32:21 i Allmänt,

I måndags blev det lång dag på jobbet med kvälls info av Hoya. Väldigt bra och lärorikt och kul att få höra vad som är på gång 😊 Vi var sedan ute och åt middag tillsammans på det libanesiska stället och det var väldigt gott, mycke mat dock 😉
Passade även på att få en promenad i solen på lunchen, nu känns det som att våren är här!
Tisdag bjöd på Synsam möte i Sthlm. Skönt att slippa åka så långt och vöksigt givande möte. Nu är jag taggad på att köra vidare i 120! Ska bli spännande att se vad framtiden ger 😊 Hann även gå till Synsams nya flaggskeppsbutik på Hamngatan 700kvm glasögon, så ett väldigt stort utbud av allt! Sen när jag ändå var inne i stan passade jag på att handla lite ljus så vi kan piffa lägenheten inför försäljning och även lite bebis och mamma kläder. Nu är jag redo för första tiden efter förlossning (tror jag). Har köpt det nödvändigaste till mig i klädväg, nu är det vara kläder till bebisen kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela