Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Sista dagen

Publicerad 2013-11-08 18:34:56 i Allmänt,

Nu har jag jobbat sista dagen innan resan! Känns lite märkligt... Vi har haft en fullspäckad dag med många kunder, leverantörer och förhoppningsvis nya samarbetspartners! Det har varit en kul dag men intensiv! Känner mig helt slut i huvudet nu men har nog hunnit fixa med allt jag behöver och förhoppningsvis inte lämnat efter mig några oklarheter!

Tack mina kollegor och chef! Fick denna goda tårta idag :)

Nu mot middag med min karl och sedan fest med vänner! Är väldigt taggad till det! Det mest spännande kommer vara ett lite speciellt möte under kvällen... Ska faktiskt bli väldigt kul!

Dagens matlåda:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela