Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Dagen idag

Publicerad 2012-05-30 22:13:24 i Allmänt,

Idag har jag varit trött... Vet egentligen inte varför för jag har faktiskt sovit ganska så bra inatt! Upp tidigt och ett benpass med Heléne innan jobbet idag :) Alltid lika härligt att träna på morgonen men träningsvärken börjar komma nu... Jag bävar för att resa mig ur sängen imorgon!
Jobbet gick bra, var en lugnare dag idag så vi hann rensa upp lite! Efter jobbet så blev det jordgubbar och glas, ost och kex till kvällsmat - riktigt fint :) Ibland får man unna sig lite! Har sen gjort något jag jag borde har gjort för länge sen nämligen städat på min byrå. Städat bland alla mina smycken och outsat de som behövdes! Nu är grymt nöjd med det och hur det ser ut i min lägenhet! Känns bra!
Så tiden som är kvar ska avnjutas med en kopp te i soffan framför datorn :)
Håller även på att lyssna igenom Kent - I morgon blir det konsert med dem :D Ska bli underbart!
Så sant som det är sagt!
Jag säger då det, ni killar, ni gör en galen men ändå kan vi inte släppa taget om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela