Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

11 timmars sömn senare

Publicerad 2011-09-30 12:02:38 i Allmänt,

Inatt har jag sovit i 11 timmar :) Känner mig utvilad nu och jag behövde nog sova igen lite. Synd bara att det är mycket svårare att sova när man är ensam. Hade en mycket bra sömn tills han som låg bredvid gick upp. Sen kom de konstiga drömmarna och störde mig...

Igår var jag och köpte möbler :) 4 möbelbutiker besöktes men tillslut blev det möbler från Hallstahammar! En soffa (divan och bäddsoffa), köksbord med 6 stolar och en tavla med solroser på! Är grmt nöjd med mina inköp! Snart är de på plats i min lägenhet och det kommer att bli sjukt bra!

Idag är jag ledig och i Stockholm :) Snart väntar lunch med Carro, sedan MF och därefter får vi se vad det blir av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela