Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Flytten är klar

Publicerad 2010-10-31 18:04:54 i Allmänt,

Igår när jag kom till en bit utanför nya butiken hörde jag något pipande... Japp, det var larmet till våran nya lokal som gick när chefen öppnade dörren :P Efter en dag där så har vi nu fixat klart allt :) Ska bli väldigt spännande att öppna imorgon. Lokalen är väldigt fin!

Efter jobbet gick jag och Emma på after work :) Var väldigt trevligt och kul att få lära känna henne lite bättre. Kommer bli väldigt tråkigt när hon slutar om en månad... Och efter 2 öl och 1 cider så var man bra på g när man inte hade ätit någon lunch på dagen... Aja, ungefär tre timmar lyckades vi spendera på Royal Oak. Trevligt ställe det där :)

Därfetr gick jag hem, tog upp likt kyckling och sen hämtade Daniel på tåget! Vi åt god mat och kollade på film :)
Idag har jag prumenerat och snott film från Daniel :) Undrar vad jag ska kika på ikväll, hm...

En bra helg har det varit iallafall :)
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela