Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Gräsänka över helgen

Publicerad 2018-10-15 08:29:53 i Allmänt,

Jag skulle få massa saker gjort var planen och kocka äppelmos och chutney. Det blev inte riktigt så... Jag har legat nerkrypen i soffan med film och dålig teve sen i fredags pga förkylning... Jag har gått igenom alla stadier med snuva, halsont och sprängande huvudvärk. Har inte haft feber men är inte så känslig för det... Så det var min helg! Soffläge med katten! Nu påväg till jobbet och jag hoppas jag kommer orka hela dagen!


Present från Gotland - världens bästa tallkotte 😻



Jag hittade mattes hårsnodd, den var jättekul att leka med 😻




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela