Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

SofiaViktor

Publicerad 2018-05-18 08:25:22 i Allmänt,

I helgen var det bröllop för min barndomsvän Sofia som jag känt i över 10000 dagar 😊 Det började på fredagen med förberedelser och middag med lekar för de flesta av gästerna! Mycket trevligt! Lördagen blev en tidig dag med smink och hårfix innan fotograferingen. Det var prefekt väder för fotografering och jag är lite glad över att det inte var gassande sol och jättevarmt som det varit dagarna innan, då hade vi smält bort! Därefter en liten väntan innan det var dags för kyrkan.
Efter kyrkan var det mingel och middag på Julita, mycket fint och trevligt! Jag hade äran att sitta på honörsbordet mellan brudgum och bestman. Vi fick väldigt god mat och sen dansade vi långt in på natten! Vid kl 1,15 tog tärnan slut och var tvungen att gå och lägga sig.
Tack fina vänner för en fantastisk helg ❤️ 








På söndag åkte vi hem en sväng till min mor. Blev fika på Kvarnen med Mormor och mamma och sen en tur till Ekenäs för att fylla balkongen. Årets projekt på balkongen blev majs! Därefter väntade vi ut köerna oxj körde sent upp till Sthlm... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela