Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Många saker på lite tid

Publicerad 2018-05-31 08:37:47 i Allmänt,

Det händer så otroligt många olika saker nu! Det är födelsedagskalas, cyleltävlingar, scoutlägerplanering och sen ska livet gå ihop efter det! Och det gör det! Men det krävs lite energi.
I helgen som var hade vi baby shower för Helene 😊 Blev väldigt trevligt i stadsparken i Eskilstuna med picknick. Så skönt att bara få hänga en stun. ❤️
Söndag var det dags för en tur till Eskilstuna igen, denna gång cyleltävling och när Thomas cyklade så hade jag först scoutmöte och sen passade jag på att njuta av solen. Thomas kom först i mål, lite snabbare än han hade räknat med 👏 Efter tävling åkte vi hem till mormor för lite morsdagsfirande med smörgåstårta och fix i trädgården! Sen hem till mamma där lite mer fix väntade innan vi tog bilen hem! 
Igår var jag på middag hos Kristina och mina gamla kollegor var där! Jag saknar dem, det var precis som att jag inte hade slutat... Vi hann med mycket slitsnack, lite vin och det blev i vanlig ordning väldigt sent... ❤️ Så sent att jag missade sista tåget hem.... Fick åka till Älvsjö och ta taxi därifrån! Var inte igår jag var ute och slarvade så sent att jag fick ta taxi 😜 

Vi hade strömavbrott i veckan och fick ta till pannlampa när vi skulle sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela