Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2018-03-22 08:20:25 i Allmänt,

Nu har jag jobbat en vecka efter våran fantastiska bröllopsresa. Tänker skriva mer om den i ett senare inlägg. Men nu åter till vardagen. Det har varit tufft att börja jobba igen. Då jag har varit jetlagged, vi har varit kort om folk och jag har jobbat alla dagar... Men det har gått. Nu har jag ett 9-19 pass kvar och sen långhelg. Ska bli så skönt med helg! Sen kommer tiden gå undan tills jag byter jobb.

Hittade denna vackra blomma på ett träd i Mexico. Nu längtar vi efter sol och värme även här 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela