Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag

Publicerad 2018-03-29 09:33:22 i Allmänt,

Igår var jag ledig, många saker skulle som vanligt hinnas med och jag hann som vanligt bara en liten del av allt som stod på min lista... Men jag är nöjd med det jag uträttade och fram för allt att jag tog mig till gymmet! Nu ska jag komma igång med träningen igen!!
Jag var hemma hos Sofia och vi provsmakade lite inför bröllopet, så nu ska jag nog klara av dethär 😊 Jagr ju ingen höjdare på smink men nu vet jag lite mer hur jag ska tänka så nu ska jag bara hitta tid till att öva!
Vårfixad även lite på balkongen! Nu vill jag att det ska bli varmare och skönt ute. Har räddat mina blommor varje natt och det skulle vara skönt om de kunde stå ute!!
I tisdags hade vi aw på jobbet. Alla kollegor var där och vi hade puzzabuffe, snacks och väldigt trevligt! Jag blev lite avtackad med en fredagsdrink i korg ❤️ Det värsta med att säga upp sig är att jag inte kommer få jobba med dessa kollegor igen... Jag kommer att sakna er ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela