Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hemhem en sväng!

Publicerad 2018-06-18 08:29:40 i Allmänt,

Jobba helg behlver man ibland... Så sov hemma en fredag för att kunna åka med mamma till jobbet för att slippa köra bil! Blir väldigt dyrt om jag ska bilpendla så det är lite planering som krävs för att få ihop allt... Men nu har jag jobbat min sista helg för sommaren! Känns otroligt lyxigt, tänk att jag kan ha det så bra 😊
Väl hemhemma så myste jag med lammen och fick en fredagsdrink! Passade även på att plocka lite fläderblommor, undra vad jag skulle med de till 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela