Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Fjällen

Publicerad 2018-01-22 09:18:58 i Allmänt,

Då har vi klarat av den traditionsenliga resan till Ramundberget med familjen Johansson/Engström. Tyvärr så kunde inte familjen Hägg i år men vi hoppas på nästa år. Team Allimann hade bokat en stuga, planerat mat och hade en väldigt bra vistelse i fjällen - Ramundberget! Vi träffade även på Moa som jobbar på skiduthyrningen och vi fick expert hjälp 😊 Först åkte jag snabb i skogen skidor och de var fantastiska i lös snö. Och snö var det! Det snöa alla dagar utom den sista så det låg puder jämt i backen 😊 De sista två dagarna hämtade jag ut snabb i pisten skidor och de var väldigt bra de med!
Veckan har innehållit fantastisk skidåkning, många skratt, god mat och fram för allt fina vänner ❤️ Alltid lika kul att vara i fjällen med detta gäng.
Jag och Thomas fick också en väldigt fin klädnypekväll på restaurang Tusen med skoter upp och ner och god mat i fantastisk miljö! Tack ❤️
Jag har även åkt längdskidor, gick väldigt mycket bättre i bra pustade spår än hemma på åkern 😊 Så tog mig runt 2,5 km och det var ju inte så farligt... 
Nu hemma igen och ska försöka komma in i rutinerna igen. Det blir en massa jobb innan vi åker på brölloparesa till Mexico 😊 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela