Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vardagen

Publicerad 2018-02-01 09:26:49 i Allmänt,

Nu är det vardag igen efter fjället. Jag har kommit igång med träningen riktgt bra. Fyra pass förra veckan och tre pass denna vecka är avklarade 😊 Jag har provat på GRIT,  så sjukt jobbigt men kul. Förhoppningsvis blir det ett GRIT pass i veckan hädan efter. Två pass denna veckan och jag har ont överallt i kroppen... 4 pass/vecka är målet innan Mexico! 
Jag har varit ledig två dagar i rad då jag jobbar helg två veckor i rad. Passade på att ta det riktigt lugnt och har mest fixat hemma. Väldigt skönt! Igår var vi även en sväng till Ikea, några små köp behövde göras och vi passade på att äta varsin semla 😊
Vi hade besök av Petra och Åke i helgen 😊 Vi åt middag och hade en trevlig stund. Fick väldigt fina blommor!
Pannkaksfrukost i söndag efter gymmet hade Thomas fixat när jag kom hem 😍
Bröt nageln på jobbet i helgen .... Gjorde något sjukt ont! Har brutit naglar tidigare men aldrig såhär illa... Tummen är fortfarande öm sådär en 4 dagar efter... 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela