Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Februari klädnypan

Publicerad 2018-02-19 09:27:43 i Allmänt,

Dagarna springer snabbt fram. Semmeldagen, alla ❤️ dag och sen helg! Jag har jobbat mycket i vanlig ordning men vi bakade semlor på Semmeldagen och firade lite på alla ❤️ dag! Thomas fick en ballong och en liten present. Jag väntar mig en blombukett i framtiden 😘
I helgen var vi först hos pappa och sen i Norrköping hos Charlotta och Andreas 😀 Vi gjorde våran klädnypeaktivitet som var klättring och det var riktigt kul! Vi klättrade både på led och lite bildering! Vad 1,5 år sen jag klättrade så det var på tiden! Ser fram mot en sommar med mer klättring 😉
Sprang även in i en gammal vän. Först på övergångsstället vid Charlotta och sen i klätterhallen - vad är oddsen för det?? Sist jag har hos Charlotta och vi gick ut sprang jag också in i Matte! Konstigt men väldigt kul! 
Vi har pratat mycket framtid i helgen. Framtiden vi nog visste skulle komma men kanske inte såhär snabbt. Spännande utmaningar är att vänta som jag inte kan avslöja idag... 😊 
Nu blir det en veckas jobb innan vi åker på brölloparesa ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela