Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

DUST 2018

Publicerad 2018-08-09 08:38:19 i Allmänt,

Då var årets scoutläger genomfört, det jag har varit med och förberett sedan hösten 2016. Känns lite konstigt att det är slut redan, de tio dagarna gick så väldigt snabbt! Men jag lyckades med en sak jag inte gjort de senaste två dust nämligen att också delta på lite aktiviteter! Och hur blev nu dust? Ur min synvinkel gick det bättre än vanligt och löpte på ovanligt smärtfritt. Vi hade några incidenter men allt flöt på bra och alla gjorde det de skulle! Och det bästa som alltid med scoutläger är allt folk! Det är tomt nu utan allt härligt folk... Tack till er alla som var med och skapade detta dust, utan er hade det aldrig blivit lika bra!
Marknadsdag med brända mandlar!




Vakthunden Klara, min kompanjon under veckan!





Dust drinken 😊


Skaldjursfrossa på funk kvällen!


Prova på paddling 🛶


Bergsklättring på kvällen!





Rekar ett spår i nationalparken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela