Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Tiden springer iväg

Publicerad 2018-04-11 09:13:41 i Allmänt,

Här har det hänt lite saker sen jag sist skrev. Är rätt mycket just nu... Mest bara kul saker! På söndag jobbar jag min sista dag på Wäsby Optik, känns väldigt konstigt. På Måndag blir det nya tag i Nyköping, tillbaka till där allt började! En spännande framtid är att vänta 😊

I helgen hade vi möhippa för bästa Sofia 😊 Jag tycker att vi ordnade en fantastisk dag med bounce hoppning, lekar och bubbelprovning, middag på stan och kareoke! 😊 Jag hade iallafall en fantastisk kul dag! Så mycket av tiden har även gått till att planera hippan. 11 vuxna och en bebis i vår lägenhet... Thomas flydde till Phil efter en en liten stund. Behöver knappast säga att det var lite trångt 😉
Skitbilen är det fortfarande många frågetecken om. Men det börjar ordna sig lite när Andreas kommer som en räddande ängel och styr upp det hela. Vad skulle vi göra utan våra fantastiska vänner?? 🙏
Nu påväg till jobbet, hemma ikväll måste det bli lite DUST jobb gjort... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela