Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Påsk 🐣

Publicerad 2018-04-01 10:27:40 i Allmänt,

Nu är det Påsk och denna påsk innebär jobb för min del... Men trots jobb så har jag hunnit med att fira Phil som fyllde 30 år, vi firade med kakor och cocktails. En mycket trevlig skärtorsdagaskväll 😊
Långfredag med jobb, trasig bil, storhandling och sen matlagning och till sist fredagsdrink! Det blev verkligen en lång dag och jag bröt ihop lite över bilen... Varför kan den inte bara fungera??
Vi provade drinken jag fick av mina kollegor och den var väldigt god 😊 Kommer vi säkert göra mer av i sommar 💕 
Påskafton med jobb till 18 och sen massor av mat! Vi fyllde ett helt bord och vi åt så vi fick rulla fram sen... Men det var gott, speciellt äggwrapsen som gjorde entré på påsk ordet! Efterrätt blev det såklart, men lite senare i soffan!
Nu är jag åter påväg till jobbet, jobbar till kl 16 idag och det känns riktigt skönt! Imorgon är jag ledig, då väntar sjutusen saker som behöver fixas för att veckan ska gå ihop...

Inga målade ägg behövs när det finns hemma ägg ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela