Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Och öppna en annan...

Publicerad 2018-04-17 17:47:17 i Allmänt,

Nu har jag jobbat två dagar i Nyköping. Det har varit full fart och jag har försökt sätta mig in i systemet så gott det går... Men när det är mycket att göra så finna det inte så mycket tid att visa på häller, så jag känner mig lite fram! Är väldigt glad att jag kan yrket från början och har jobbat med de flesta glas sen tidigare! Känns som en stor trygghet. Så nu kör vi - Detta kommer bli bra 😊

Efter jobbet igår följde jag med Mamma hem och kelade med alla söta lamm 😍 De är ju för underbara! Bättre sätt att avsluta dagen på är svårt, lugnet på landet är väldigt härligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela