Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Avtackad

Publicerad 2018-04-12 08:22:29 i Allmänt,

Igår blev jag avtackad av chefen på jobbet... Känns lite konstigt att jobba tre dagar till när det lite känns som jag redan har slutat... Men vad gör man inte för sina kollegors skull??
Igår åt vi god tårta, jag fick blommor, champagne och ett fint armband - själens öga 😊 Jag kommer sakna Wäsby Optik och mitt jobb där. Har haft fantastiska 5,5 år och nu ska jag njuta mina sista 3 dagar. Och försöka säga allt som finns i mitt huvud till mina kollegor... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela