Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Förra veckan

Publicerad 2017-10-25 09:46:55 i Allmänt,

Kantades av sjukdom och kvällsaktiviteter. Firade av Helena i tisdags då hon flyttar till Lund. Jobbade en sväng i onsdags innan kroppen gav upp. Var sjuk halva onsdag och sen torsdag. Ledig på fredag och sen tacokväll hos Allisons 😊 En väldigt trevlig tillställning med massor med folk och mycket god mat! 

Lördag blev en lugn dag hemma med lamribbs till middag. Första gången jag lagade det och resultatet blev helt okej! Söndag DS möte med scouterna i Nyköping och jag pratade om dust. Vi fick ihop en styrelse och jag kunde åka hem i god tid innan rusningstrafiken. Söndagskvällen blev lugn med fix i lägenheten. Vi har även hunnit plocka björnbär på vårat ställe innan frosten kom 😊 

Lämnade in bilen i måndags till verkstan för andra gången denna månad... Efter denna gång så är det bara avgasröret som ska åtgärdas! Skönt! 

Igår var jag på Backmans för att lära mig om hemsidan. Snart är vår hemsida klar och det är verkligen på tiden!! 
Idag glömde jag plånboken hemma så jag fick snällt gå hem och hämta den igen, i regnet. Så nu sitter jag på pendeln, blöt och sen... Bra start på dagen idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela