Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

En vecka till

Publicerad 2017-10-02 09:20:52 i Allmänt,

Tiden går fort och förra veckan sprang iväg. Vi firade en månad som gifta i tisdags med resturangbesök 😊 


Sen blev det mestadels jobb, mycket jobb! Jag jobbade över en stund i torsdags och fastnade på pendeln hem... Satt i 1 timme innan jag fick ta en taxi hem... Det var ju inte så att jag hade andra planer för den kvällen... Var hemma vid 21,30... Som tur var hade jag ätit på jobbet innan jag åkte, det hade inte funkar annars... 


Fredagen var ledig dag med sovmorgon, städ, plock och träning. Bakade en väldigt god kanelbullekladdkaka och fixade hemma. Mötte upp Magnus och Joel på Grönan under Ghost konserten, första och sista konserten på grönan för min del i år... Njöt av musiken och sen gick vi till en pub och tog en öl. 

Lördag var det först jobb och tiden sprang iväg! Efter jobbet tog jag bilen och mötte upp Bäver, köpte thai mat och åt innan vi åkte till Strep för den årliga höstfesten 😊 Festen började lite sådär men efter ett tag glömde vi allt jobbigt och njöt av nuet och fint sällskap. Vi fiskade fiskdamm och hade femkamp 😊 Smakade också de nya Äppelpajchipsen, ingen vidare hitt men godare med glass på... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela