Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hemhem en sväng

Publicerad 2017-11-23 08:20:04 i Allmänt,

Jag hade ledig dag igår! Det var dags att göra ett nytt försök med bildäcken och vi hade bokat nya däck i Flen! Så upp och träna, sen frukost och sen förbereda lite lunch och åka till Flen. Var där i lagom tid och fick säcken bytta på utsatt tid. Nu är bilen så fin ☺️

Efter däckbyte åkte jag hem till Martina och barnen. Är alltid så mysigt att vara där! Jag fick leka med Marcus, gosa med Alexandra och framför allt umgås med min fina vän Martina 😍 Hade en väldigt fin em hos dem!
Nästa stopp var hemma hos Mormor! Blev tyvärr en ganska kort stund men det var nog bra för mormor då hon hade varit ute på saker hela dagen och var rätt trött. Vi hade en trevlig pratstund iallafall och har nu planerat in julbak 😀
Sist stoppet var hemma hos Mamma! Jag hade utlovat middag så det blev grön ärtsoppa och pannkakor 😀 Blev tyvärr inte en så lång stund där häller innan jag var tvungen att åka hem. Packade en frysväska full med kött och åkte hem i regn... 
Fin dag, borde kanske ha fler onsdagar på landet?? 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela