Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Fantastiska dagar!

Publicerad 2017-03-07 09:20:07 i Allmänt,

Jag har haft några fantastiska dagar sen i fredags. Jag började med att bra pass på gymmet och kände inte av min sträckning i bröstet. Därefter mötte jag upp mamma och Emma för att testa brudklänningar på Lilys, vi hann igenom ganska många innan det var dags för lunch. Charlotta mötte upp oss och vi fick en mycket trevlig lunch med vin 😊 Två butiker till hanns med på em innan jag blev helt slut efter allt testande så vi gick till en restaurang för middag och Pisco 😊 Senare när klänningen var bestämd och maten uppäten mötte vi upp Thomas med hans vänner på en pub för lite öl innan det var dags att åka hem och sova. 

Lördag var det jobb. Vi skulle sälja för 44 tusen för att nå målet under helgen... Det var en tuff uppgift med få bokningar men det gick över förväntan - Vi klarade det! Trevliga kunder hela helgen trots att jag var väldigt trött på söndagen. På lördag kväll var vi hos Björn och Ida, fick en väldigt god 3 rätters middag och bordet var fantastiskt dukat :) Mycket prat och spel till 1 tiden. Övernattning och härlig frukost på söndagen 😊 Söndags kväll efter jobbet blev det matlagning och vika tvätt! 
Thomas var även snäll och åkte in till stan för att köpa min klänning på lördagen så nu har vi båda kläder till bröllopet 💕 
Måndag och jobb, Erik kom förbi och fixade linser. Jag mötte upp Emma på kvällen för en dejt. Vi gick till Waipo som alltid har lika god mat, dock så hittade vi en smak vi inte gillade nämligen gammal hö glass eller ja, grönt te men det smakade gammalt hö... Sesam och röda bön glassen var däremot goda 😊
Det har varit några fantastiska dagar, känns så himla bra just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela