Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Att utmana sig själv

Publicerad 2017-06-01 08:23:39 i Allmänt,

Dagarna rusar förbi i hög fart. Det är mycket på alla fronter och nästan bara kul saker. Bloggen har blivit lidande och jag hoppas på att snart kunna skriva ikapp lite. Men i vardagens invanda lunk känner jag mer och mer för att utmana mig själv. Förra veckan körde jag 150 km/h på autoban i Tyskland! Snabb fart och köra utomlands, det var en himla kul utmaning. Jag utmanar mig även med träningen och försöker gå ut ur min komfort zon. Igår blev det därför 60 minuters latinsk dans! Det var nyttigt, lite roligt men mest obekvämt när min kropp kanske inte är lika rörlig som tidigare... Tror jag får ge mig ut på någon mörk nattklubb och öva innan jag testar dans i spegelsal igen!! 😂 

Det är viktigt att våga utmana sig själv! För mig känns det viktigare och viktigare. Vi får se vad jag hittar på härnäst men känslan säger mig att det blir mest tränings relaterat då jag fått för mig att testa alla pass på gymmet... 

Jag passade även på att olja in utemöblerna igår på min lediga dag! Jag hoppas att det snart är dags för varma dagar och balkonghäng 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela