Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Senaste veckan!

Publicerad 2017-07-07 09:55:38 i Allmänt,

Tiden springer iväg och det har hänt många trevliga saker! I lördags var Gustav och Björn här för middag och planering inför bröllopet 😊 Vi hade en mycket trevlig middag och allt känns väldigt tryggt inför bröllopet med dessa två till våran hjälp! Gustav fick godkänna en av drinkarna som kommet serveras på bröllopet och den föll honom i smaken 😊 

Söndag efter jobbet åkte vi hem till svärmor för middag och lämna ett paket! Och när det är Tyskland som spelar fotboll så sitter vi på rad så att ingen missar matchen 😊 Jag fick också fantastiska blommor med mig hem 😍 En trevlig kväll! 


Veckan har flutit på med flädersaft upphällning på flaskor, jobb, massa jobb där jag var ute och fotade lite och sen hämtad jag mina skor som ska användas på bröllopet 😊 Det blir en hel del bröllopsplanering nu om kvällarna... Jag har även tränat 3 av 4 dagar har jag stått på löpbandet och strax ska jag gå till gymmet igen - nu ska jag komma i form och det är snabbt!! 

Tiden springer känns det som så det är vara att hänga med så gott det går 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela