Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Helgen

Publicerad 2017-07-12 09:38:00 i Allmänt,

Jag var långledig så på fredagen blev det de vanliga dvs städning, kasta sopor, gymmet och även en stund i solen 🌞 😊 Jag hann baka en kaka - Nytt experiment med fläder kladdkaka som fick godkänt! Blev dock lite torr så får stå kortare i ugnen nästa gång! Kakan avnjöts med glass och jordgubbar på balkongen innan vi for till trädgården för aw 😊 Gamla vänner mötte upp och nya bekantskaper hittades! En väldigt trevlig kväll med min sambo och vänner! 

Lördag och islandshäst för hela slanten! 

Söndagen blev lugn med regn och moln... Vi tog sovmorgon och jag vaknade strax innan tio vilket var rekord på senaste tiden med tanke på att jag la mig vid 23 tiden... Det är jobbigt att rida 😉 
Det blev fix med bröllopet på söndagen, vi planerade sommaren och lyckades se en film! Lugn och skön dag helt enkelt! 
Jag bytte även till min nya snygga plånbok som jag fick i födelsedagspresent av Thomas 😊 

Måndag med jobb, full fart och trasigt kassasystem som behövdes redas upp... Men det löste sig ganska snabbt och sen gick dagen fort! 

Jag och Thomas var bjudna på middag hemma hos Stina och Henrik på kvällen 😊 Vi fick god pasta och en fantastisk tårta! Tänk att bli bjudna på tårta på en måndagskväll!! Fantastisk! En väldigt trevlig kväll och det var kul att få hälsa på sin kollega och vän 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela