Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Träning

Publicerad 2017-02-19 10:21:29 i Allmänt,

Första träningsveckan på nya gymmet. Första veckan med min plan och denna vecka gick det bra! Tre pass på gymmet varav ett med instruktör. Min första gruppträning någonsin och det var faktiskt ganska kul och väldigt jobbigt! Cirkelträning i en timme 😊 Har träningsvärk idag... 

Igår var jag ledig så en ganska slapp dag hemma, en tur till panduro i Skärholmen som jag fick med Thomas till! Vi spånade på lite idéer till bröllopet och det blev lite material inköp! Sen vek jag inbjudningar för fulla muggar och nästan alla är klara 😊 Resultatet blir jättefint! Bild kommer när de har landat i brevlådor över hela landet 😊 
Vi avslutade dagen med hemlagad pizza och film! En väldigt bra lördag 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela