Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Så mörk är natten i midvinter tid...

Publicerad 2017-12-14 08:22:19 i Allmänt,

men se då nalkas lucia 😊

Igår var det lucia och jag var ledig! Jag har hunnit mycket hemma, dock hinner jag aldrig så mycket jag vill och har fler saker kvar på min lista... Men det var en lugn och välbehövlig dag. Vi fick lucia fika med lussekatter och mys!
På kvällen var det dags för december klädnypan med Anna och Anders 😊 De hade klurat ut att vi skulle gå på Lucia konsert! Fantastiskt vackert i kyrkan av Adolf Fredriks 9:onde klasser tror jag det var. Mycket mysigt, var väldigt längesen jag var på något liknande! 
Därefter god middag på Waipo och tiden flög iväg! Tack vänner för en väldigt trevlig kväll 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela