Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Pyssel

Publicerad 2017-08-02 09:23:54 i Allmänt,

Igår fick jag äntligen pyssla lite 😊 Jag gjorde hjärtan i gips till bröllopet och de blev riktigt fina, pysslet fortsätter ikväll då de torkade oväntat snabbt 😊 

Bild nedan på ett gammalt pyssel som blev väldigt fint med dessa sista hjärtljuset 💜 

Statistik är ju inte det jag gillar bäst... Men när det handlar om hur mycket jag är på gymmet så blir det intressant. Juni var en bra månad. Målet för augusti är 16 pass innan bröllopet - på gymmet! Den träningen jag gör hemma syns ju inte i incheckningen på gymmet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela