Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Dagarna

Publicerad 2017-04-05 09:46:15 i Allmänt,

Tänk vad snabbt tiden går. Redan onsdag och denna vecka har bara flyget fram. I måndag fick vi en matlåda från Årstiderna som vi tänkte testa. Två rätter lagade hittills och vi är myclet nöjda 😊 Stora portioner och bara ekologiska ingredienser. Däremot hade jag kunnat önska mig lite fler svenska råvaror... Första rättern var plattfisk med potatis, morötter, kålsallad och pikels 😊 


Igår år vi tårta på jobbet 🎂 Sista dagen vi alla var på plats! Idag är Pn på semester och när han kommer tillbaka så går Mb på mammaledighet. Så nu börjar det, mer jobb och fix i schemat så att allt ska funka! Lär dock bli lite mer helg jobb framöver... Men först tårta för att vi är så bra 😊


Idag tog jag mig äntligen till gymmet! Trots dålig sömn så fick det bli en sväng blandade övningar för att komma tillbaka till träningen igen. Var en månad sen jag tränade pga foten men nu är den nästan bra och med det daga att träna! Jag hoppas på att få till 3 pass denna vecka!  

Nu mot jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela