Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Amor vincit omnia

Publicerad 2016-11-15 09:25:17 i Allmänt,

Igår fick vi våra ringar 💕 Är väldigt nöjd med hur de blev. Blev väldigt mycket bättre än vad jag hade föreställt mig! Vi firade det hela med bubbel och fin middag! Jag smet tidigare från jobbet så vi fick en lång kväll tillsammans, på en måndag! Igår var måndagen allt annat än lång och tråkig som veckans första dag kan vara... Jag köpte även med mig blommor hem, lila och orangea rosor 😍
Nu börjar vi planeringen på riktigt! Nu är det viktigaste bokat så blir det mer detaljer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela