Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Påväg

Publicerad 2016-03-19 08:56:52 i

Klockan ringde 5,30 och då var det bara att snällt stiga upp och hoppa in i duschen. Tog pendeln 6,31 till centralen för att ha lite mer marginal till tåget än 9 minuter som pendeln senare hade inneburit... Jag liter inte på pendeln! Men eftersom tåget avgick 8,10 istället för 7,25 så hade jag ju lugnt kunnat ta den senare pendeln och fått sova lite till. Nu lär jag bli minst 45 minuter sen till mötet DUST styrelsemötet. Men jag har naturgodis och en bok att sysselsätta mig med på tåget ;) Kvinnan bredvid har även knäckt sin första öl kl 8,45... Bra start idag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela