Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hemhemma

Publicerad 2016-03-20 19:02:33 i

Då var denna helg slut... Tänk att helgerna alltid ska gå så rackarns snabbt!! Jag skulle vilja vara ledig lite mer och hinna träffa vänner och fixa med saker och ting men men imorgon åter på jobbet igen... 
Började lördagen med scoutmöte i Örebro, efter ett försenat tåg och bortsprungen nyckel till lokalen så blev det äntligen lite möte! Liftade med Charlottas pappa till Katrineholm där Mamma kom och hämtade mig. Åkte hem till mamma och fick lunch för att strax därefter ta bilen till Martina! Fick en väldigt fin em hos Familjen Hägg 💜 Och en mycket trevlig pratstund och lite gullande med Marcus! 
Middag med Mamma och Pålle hemma och därefter släkte vi ljusen. Jag hjälpte mamma att skaffa fb så nu kan hon spionera på en 😜 Blev en tidig kväll med tanke på att jag gick upp 6,30... 
Heléne har lyckats få tag i Kent biljetter till mig 😍 Tack så hemskt mycket för hjälpen, hade inte fått några utan dig! Kommer bli magiskt! 

Söndag blev liten sovmorgon innan vi åkte till Mormor och våldgästade. Hon mådde inte så bra så mamma gick ner och vävde medans jag tvingade mormor i säng och tog fram snabeldraken och började städa och fixa! Blev fint resultat :) Sen lagade vi lunch och mormor blev piggare! 
På em har jag hängt i mammas träd och sågat! Jag har fått vara ute och jag har kelat med lammen, en perfekt em i mina ögon! Nu tåget mot stan igen... 

Kommentarer

Postat av: HP

Publicerad 2016-03-23 07:13:45

Vilka ullisar😍
Såklart med biljetterna vännen-kommer bli sååå bra👏🏻☺️😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela