Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Planering

Publicerad 2016-06-23 09:00:55 i

Ibland är planering inte min starkaste sida... Men det brukar lösa sig ändå och idag kommer bli en lång dag... Igår var det pool party hemma hos chefen :) Båda butikerna var där och avnjöt god mat och dryck, härligt väder och premiär att sitta ute en kväll för min del! Dock så blev det inget bad men väldigt mycket snack kollegor emellan! Vi fick även titta på alla fina bilar! 
Dock så tog det lite längre tid att åka hem än beräknat, jag tiggde skjuts och fick åka bil hem :) Men vem räknar med att det är bilkö genom stan kl 00,30 en onsdagskväll?? Avstängd vägar och sen lite mer avstängt... Var hemma halv två och det var då hög tid att lägga sig! 
Idag upp extra tidigt för att ta cellprov och fixa fler p-piller innan jobbet... Ibland undrar jag över min planering... Nu är det gjort iallafall och jag är påväg till jobbet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela