Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Träna träna

Publicerad 2016-01-21 08:10:11 i

Jag är inne i en sån period då jag sover väldigt dåligt... Vaknar flera gånger per natt, kan inte somna om och drömmer konstigt. Så när man då inte orkar ta sig upp tidigt på morgonen för att träna så fick det bli på kvällen, slutade dessutom "tidigt"! Perfekt att ens snälla sambo lagar middag medan jag tränar! Hoppas jag orkar hålla i min tränings motivation nu! Blir iallafall hårda pass på cykeln... Igår 15 min och jag han 7,4 km. Jag är nöjd :) Sen magövningar på det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela