Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Helgen

Publicerad 2016-02-23 09:29:45 i

I lördags blev det sovmorgon och sen när jag övertygat mig själv om att jag var människa och inte behövde tycka så synd om mig själv så åkte jag in till stan för att luncha med Emma :) Det blev en lång lunch sen en sväng på stan i regn/snöslask... Vi flydde vädret och tog en lång fika :) Jag tog en semla, den andra för i år!! Väldigt trevlig stund på stan och lyx att få träffa Emma så länge :) 
Hemma blev det en lugn kväll i soffan. 
På söndag så vaknade jag av mig själv kl 8 så gick upp och tvättade! Hade fika dejt med Charlotta kl 12 och det blev en väldigt trevlig fika! 
Handlade påväg hem och sen storstädning! Dammtorkade, dammsög och skurade golvet! Sorterade papper och försökte bringa lite ordning. Telefonmöte med scouterna. Och på natten kom min fina sambo hem <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela