Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

I fixartagen

Publicerad 2016-12-15 09:49:13 i Allmänt,

Hann inte städa så långt jag ville i tisdags på min lediga dag. Men en gran kom upp iallafall och vår "adventsljusstake" är uppe! Igår blev det morgonshopping på Granit, mycket trevligt och fina saker köptes! 

Idag har vi morgonmöte på jobbet men jag sitter fast på pendeln... Är i nuläget 46 min sen och det lär bli lite mer än en timme... Jag hade många saker att ta upp men nu missar jag hela mötet. Känner mig trött på tågen, att man aldrig kan lite på att komma fram i tid... 
Hade tänkt att gå tidigare idag men vi får se om jag kommer iväg då jag har myclet att göra och är en timme sen med tåget... Suck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela