Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Det tar sig

Publicerad 2016-04-22 09:11:15 i

Nu börjar min kryddplantering växa :) Spanar på mina krukor varje dag för att se om det har hänt något och nu så, nu börjar det gro ur nästan alla krukor! 
Även träningen tar sig :) Alla dagar denna vecka har jag gjort någon fysisk aktivitet. Två dagar har jag promenerat på lunchen och tre dagar har jag tränat innan jobbet! Jag har sjuk träningsvärk i mina ben men jag känner mig nöjd! Det tar sig! 
Fick mina nya glasögon i onsdags är sjukt nöjd! Livet rullar på, fredag idag innan jobbhelg. Men om en vecka är jag ledig, längtar lite dit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela