Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Sommar <3

Publicerad 2015-06-28 10:20:15 i

Nu hoppas jag att den äntligen är här för att stanna! Trots att jag jobbar är jag glad att solen skiner! Igår åt vi middag på balkongen och tog sen en promenad i det härliga vädret! Thomas hade förberett middag efter hans nya kokboken och sen testade vi en ny juice i våran centrifug :) Mycket gott blev det hela! 
Idag har jag gått en promenad till Långsjön och tittat på de vita näckrosorna som uppvärmning innan det blev styrkeövningar :) Nu är jag påväg till jobbet, med bara ben och sandaler - premiär för i år! Önskar att jag kunde få vara ute i solen istället... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela