Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Effektiv dag med vänner

Publicerad 2015-06-27 17:53:28 i

Att vakna av fåglarnas kvitter i ett lagom varmt täkt är fantastiskt! Att vi dessutom hann få ner tältet innan regnet började var ännu bättre! Och frukost i ett vindskydd vid vattnet är bra fint! Jag och Strep vandrade 8 km innan vi tog pendeln från Tumba och avslutade vandringen med solsken. Hemma mötte Emma upp för lunch :) Vi fick oss en riktigt trevlig pratstund innan hon behövde åka vidare. Jag packade upp min ryggsäck och gjorde flädersaft. Tog en lång dusch och blev lite mer människa innan det var dags att åka in till stan. Min kropp är inte van att vandra med packning... Jag har ont typ överallt :p 
Inne i stan väntade firandet av min och Marias årsdag :) Två år av fin vänskap! Vi käkade asgod pasta och njöt av ett rätt vin! Pratade gamla minnen och lite kommande planer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela