Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Det var en spindel...

Publicerad 2014-09-23 21:30:57 i Allmänt,

Igår när jag satt lugnt i soffan så hördes plötsligt ett skrik.... Det visade sig att en spindel hade hoppat ner och skrämt min sambo vid datorn. Så det var ju bara att vända upp och ner på halva vardagsrummet när spindeln försvann och sen kaste ut den... Men den var riktigt STOR!! 
 
Så två dagar på jobbet, två bra dagar! Mycket att göra och vi har fått blommor av en kund :) Alltid lika trevligt när de visar sin uppskattning!! Plus att jag älskar blommor... 
 
Såhär två dagar in i veckan är det kanske dags att berätta om helgen också. Ledig helg och jag var i Sthlm och hade inte så mycket planerat... Hann till och med träffa Hampus en sväng på söndagen då han var och hälsade på i Stockholm :) Lördagen var ganska lugn förmiddag med lite träning och fixande. På en åkte jag till Björn och lekte lite med hans söta söner innan det var dags för middag. Middag med några "gamlingar" och därefter spel in på småtimmarna. Och självklart många skratt :) 
På söndagen var det min tur att laga middag men åt min sambo och hans vänner som var här! Fiskgryta blev det, väldigt god fiskgryta :)  
 
Förresten, jag har uppdaterat min mobil och har ingeting kvar i den... Så om jag inte känner igen ditt nummer så är det därför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela