Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Utanför mitt fönster

Publicerad 2014-10-29 18:28:22 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig. Det regnade först så det blev en förmiddag i soffan. Vädret blev sakta bättre i samma takt som jag började städa. Har hunnit med riktigt mycket plock i lägenheten samtidigt som teven har gått i bakgrunden. Har tittat på två program av Lyxfällan och man blir ju mörkrädd... Tänk att folk har sån dålig koll och stoppar huvudet i sanden och tror att räkningarna betalas av sig själva?? I min värld är det ofattbart! 
Har kört ett hårt benpass samtidigt som jag njöt av solnedgången utanför mitt fönster. 
Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem innan jag börjar med maten :) Har även storhandlat så nu finns det mat i en vecka, minst ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela