Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

MF sittning

Publicerad 2014-11-30 19:54:38 i Allmänt,

Dethär med att ha en lugn kväll på MF var något jag intalade mig själv att jag skulle ha igår... Men att det "spårade ur" innan vi hade fått in vinet, det talar ju för att det blir allt annat än lugnt ;) Det var i vilket fall väldigt kul! Arne hade hyffsad koll och vi drack varannan vatten ett tag... Sen att jag fick för mig att ta sista pendeln hem, det är en helt annan sak. (Varför ska jag aldrig lära mig??)
Med andra ord - Jag var ganska trött på jobbet idag... 
 
 
Tema - Allt förutom kläder! Så jag blev en julklapp! 

Kommentarer

Postat av: Thomas Karlsson

Publicerad 2014-12-01 08:52:20

Från vem va paketet och framförallt till vem ÄR paketet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela