Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Inte som tänkt...

Publicerad 2014-05-18 17:43:40 i Allmänt,

Igår efter jobbet längtade jag efter en stund på balkongen i kvällssolen med god mat. Men eftersom min sambo upptäckt ett djupt sår så var det bara att åka till akuten... Allt gick fint men kvällen blev inte riktigt son jag hade föreställt mig!
Så ikväll blir det tvårätters med bubbel och jordgubbar :) Dock så har solen gått i moln lagom tills jag slutat så vi får nog sitta inne :( Men men, inte så mycket att göra åt! Ska försöka packa upp en till låda så vi snart slipper kaoset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela